 |
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
Всего материалов в каталоге: 81 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 ... 8 9 » |
Пріоритетними
стратегічними орієнтирами даного етапу
розбудови освітньої галузі визнано
досягнення європейського рівня якості та доступності освіти, дієва та своєчасна проекція нового знання в
освітню систему та переведення його в
життєву компетентність, професійну та особистісну успішність членів
суспільства.
|
Початок шкільного навчання – це час великих надій і великих розчарувань,
перших життєвих перемог і перших поразок, саме у першому класі і діти, і батьки
складають свій перший іспит, який може визначити всю подальшу долю дитини –
адже невдалий шкільний старт часто стає першопричиною всіх майбутніх невдач.
|
У напрямку формування єдиного національного освітнього
простору, визначення змісту освіти, який
надає учневі необхідний
інструментарій та базу для індивідуального розвитку та цілісного
пізнання світу Постановою Кабінету
Міністрів України від 23 листопада 2011 року
затверджено Державний стандарт базової та повної загальної середньої
освіти,нова редакція якого ґрунтується
на результатах впровадження першого варіанту стандарту,
основних підходах, реалізованих у
процесі підготовки нової редакції освітнього стандарту для початкової школи, а
також враховує досвід зарубіжних країн з
формування змісту шкільної освіти.
|
Важливим чинником іноваційного розвитку держави є модернізація системи
освіти у напрямі підготовки конкурентоспроможної особистості, здатної до
сприйняття євро інтеграційних процесів, до функціонування у глобальних
соціокультурних перетвореннях. Тож актуальним завданням сьогодення в галузі
освіти є формування життєво успішної
особистості, здатної творити і сприймати нововведення, налаштованої на
набуття ціннісно значущих компетенцій, необхідних для життєвого
та професійного самовизначення у умовах ринку праці та професій. |
Життя людини
зазвичай вимірюють кроками мудрості та краси, відкриття та
творення, милосердя та доброчинності, які
кожен із нас робить на шляху особистісного становлення, пізнання себе та
оточення, розбудови життя та самопрояву
у Всесвіті. Для батьків незабутнім залишається перший крок
малюка, з яким пов»язані гордість
за дитину та страх за ті небезпеки, які, чатують, як здається, на
самостійного дослідника життя. А згодом разом з малюком батьками радісно й
упевнено долається шлях райдужного дошкільного дитинства. Важливо лише аби завжди поруч була надійна татова долоня та
люблячі мамині очі, так необхідно, щоб найдорожчі люди підтримали й тоді , коли
життєвий шлях приведе із казки дитинства до шкільного порогу, за яким –пізнання
та відкриття нового, перші перемоги та маленькі прикрощі, уроки дорослості та
набуття власного досвіду, одним словом - становлення Людини. |
Реформування системи освіти зумовило нові
теоретичні й методологічні засади змісту освіти. Стало очевидним, що традиційна
підготовка дітей до школи втратила свою перспективу. У наш час набуває цінності
особистісне формування дитини. |
У напрямку вирішення ключових освітніх завдань послідовно відбуваються
розбудова та модернізація освітньої галузі.
Сучасні освітні інновації орієнтовані як
на перспективний розвиток системи національної освіти, покликаної
сформувати у молодого покоління культурно-ціннісні координати
суспільно-затребуваної життєдіяльності, так і на вирішення актуальних проблем щодо
подолання неготовності учнів до
практичного застосування набутих знань
та ціннісних орієнтацій,безперервного навчання та адаптації до швидкозмінного
інформатизованого соціуму. Серед
найважливіших нормативно-правових актів, що регламентують функціонування галузі
в режимі оновлення та розвитку,
особливого значення та актуальності набуває нова редакція Державного
стандарту початкової загальної освіти, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011р. №462 |
Рекомендації батькам майбутніх першокласників щодо підготовки дитини до школи
|
ЕФЕКТИВНЕ ВИХОВАННЯ БЕЗ ПОКАРАНЬ |
|
|