|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
В разделе материалов: 25 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 » |
У напрямку формування єдиного національного освітнього
простору, визначення змісту освіти, який
надає учневі необхідний
інструментарій та базу для індивідуального розвитку та цілісного
пізнання світу Постановою Кабінету
Міністрів України від 23 листопада 2011 року
затверджено Державний стандарт базової та повної загальної середньої
освіти,нова редакція якого ґрунтується
на результатах впровадження першого варіанту стандарту,
основних підходах, реалізованих у
процесі підготовки нової редакції освітнього стандарту для початкової школи, а
також враховує досвід зарубіжних країн з
формування змісту шкільної освіти.
|
Життя людини
зазвичай вимірюють кроками мудрості та краси, відкриття та
творення, милосердя та доброчинності, які
кожен із нас робить на шляху особистісного становлення, пізнання себе та
оточення, розбудови життя та самопрояву
у Всесвіті. Для батьків незабутнім залишається перший крок
малюка, з яким пов»язані гордість
за дитину та страх за ті небезпеки, які, чатують, як здається, на
самостійного дослідника життя. А згодом разом з малюком батьками радісно й
упевнено долається шлях райдужного дошкільного дитинства. Важливо лише аби завжди поруч була надійна татова долоня та
люблячі мамині очі, так необхідно, щоб найдорожчі люди підтримали й тоді , коли
життєвий шлях приведе із казки дитинства до шкільного порогу, за яким –пізнання
та відкриття нового, перші перемоги та маленькі прикрощі, уроки дорослості та
набуття власного досвіду, одним словом - становлення Людини. |
Проблеми вивищення якості суспільствознавчої освіти на основі впровадження інноваційних технологій, формування системи підготовки учасників освітнього процесу до участі в процедурі зовнішнього незалежного оцінювання висвітлено та обговорено в ході семінару вчителів історії, який відбувся 16.02.2012 року на базі Димитровського міського ліцею. |
На выполнение программы развития образования города, городской программы работы с одарённой молодёжью, утверждённой решением исполнительного комитета Димитровского городского совета от 16.02. 2006 г.№ IV/35-6, городской программы работы с одарённой молодёжью, утверждённой решением городского совета от 30.12.2010 № ІV/5-5 в городе проведена системная работа по реализиции Концепции профильного обучения. |
Сучасна шкільна літературна освіта ,орієнтована на виховання нового покоління особистостей високої
гуманітарної культури, свідомих необхідності збереження національної
ідентичності , духовних ідеалів цивілізації в умовах глобалізованого інформаційного
простору, переживає період інноваційних зрушень, пошуку ефективних технологій
та методик досягнення суспільно визначеного
освітнього результату.
Особливої актуальності набуває ідея
полікультурної освіти, тобто сумісного
для педагога та учня пошуку та
встановлення зв»язків між способом мислення, особливостями світосприйняття,
ментальністю, культурними надбаннями різних народів. І , як результат,створення
культурного, країнознавчого контексту як
простору сприйняття мистецьких здобутків , їх інтерпретації та творчого
самовияву , самореалізації учасників освітнього процесу засобами мистецтв. |
Умови існування людства, що вступило в нове тисячоліття, вимагають
визначення нових пріоритетів, переходу
до нової стратегії розвитку суспільства на основі знань та високоефективних
технологій. У процесі розбудови інформаційного суспільства у відповідності до
загальних тенденцій глобалізації життя питомої ваги набуває проблема
формування єдиного цифрового освітнього
простору.
У напрямку моделювання інформаційного освітнього середовища педагогічні
колективи міста включилися в реалізацію Державної цільової програми « Сто відсотків» (на період до 2015 року)
щодо переходу до нового рівня освіти на основі
впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних
технологій. |
Кому з нас, шановні дорослі, не доводилося мати
проблем з неслухняністю дітей. Вони виникають у побуті, у громадським місцях, у
процесі спільної діяльності та на дозвіллі й досить часто є реакцією малих на
висунуті до них вимоги. В чому причина такого непослуху? Що штовхає наших дітей
на виявлення непокори? Саме про це, а також про те, як у таких ситуаціях варто
поводитися дорослим, наша розмова. |
Вопрос
о половом воспитании в современном обществе стал предметом исключительно
пристального внимания многих родителей, так как теперь уже почти нет людей,
которые считают, что неведенье в этой области является гарантом нравственности.
Кроме того, в наше время очень трудно оградить ребенка от потока информации,
содержащегося, в том числе и по этой «запретной» теме, который обрушивается на
него с экрана телевизора, со страниц журналов и газет. |
Проблема «діти і телебачення» хвилює всіх: і батьків, і педагогів, і лікарів.
Сьогодні для кожної дитини телебачення стало улюбленою іграшкою або книжкою.
Працівники цієї галузі розраховують на те, що діти за допомогою батьків
переглядатимуть передачі вибірково залежно від уподобань, віку |
Сьогодні комп’ютером нікого не
здивуєш. Це сучасне чудо техніки є доступним і дорослим, і дітям. Стало навіть
модно, щоб у дитини комп’ютер звився якомога раніше, щоб малюк розвивався
швидше. І разом із появою комп’ютерів
миттєво виникли наукові суперечки: корисне або шкідливе для дітей сидіння за
комп’ютером? |
|
|