Сучасна шкільна літературна освіта ,орієнтована на виховання нового покоління особистостей високої
гуманітарної культури, свідомих необхідності збереження національної
ідентичності , духовних ідеалів цивілізації в умовах глобалізованого інформаційного
простору, переживає період інноваційних зрушень, пошуку ефективних технологій
та методик досягнення суспільно визначеного
освітнього результату.
Особливої актуальності набуває ідея
полікультурної освіти, тобто сумісного
для педагога та учня пошуку та
встановлення зв»язків між способом мислення, особливостями світосприйняття,
ментальністю, культурними надбаннями різних народів. І , як результат,створення
культурного, країнознавчого контексту як
простору сприйняття мистецьких здобутків , їх інтерпретації та творчого
самовияву , самореалізації учасників освітнього процесу засобами мистецтв.
|