Пятница
26.04.2024
06:06
Категории раздела
Освітянський майстер-клас [11]
Методичні рекомендації [21]
Виховна робота [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи » Методичне портфоліо

    В разделе материалов: 32
    Показано материалов: 1-10
    Страницы: 1 2 3 4 »

      Міська методична служба у час освітніх перетворень.       

    Стратегічні орієнтири діяльності методичних служб у час інноваційних змін та провідні напрямки оновлення методичного супроводу процесу професійного становлення та розвитку педагога обговорено заступниками директорів шкіл закладів освіти Димитрова у ході міського семінару, що відбувся 13.11.2014 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.

             Учасників заходу ознайомлено з інноваційним підходами до організації курсів підвищення кваліфікації освітян, започаткованими обласним Інститутом післядипломної педагогічної освіти, залучено до практичної діяльності з визначення сутнісних ознак  Школи-лабораторії, методичної майстерні як нових моделей організації андрагогічного простору, конструктивного обговорення провідних напрямків та форм роботи  шкільних методичних об‘єднань.

             Адміністрацією закладу освіти презентовано модель методичної роботи  з удосконалення професійної компетентності педагога та представлено практичні аспекти її реалізації під час відвідування відкритих уроків з використанням  інноваційних технологічних підходів та  проведення відкритого методичного заходу з обговорення проблеми ефективності застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі.

              Проведений захід сприяв підвищенню інноваційної культури  заступників директорів шкіл з методичної роботи, удосконаленню їх компетентності щодо забезпечення системного методичного супроводу процесу безперервної педагогічної освіти на основі застосування галузевих інновацій

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 621 | Добавил: dimitrmk | Дата: 08.12.2014 | Комментарии (0)

    28 жовтня 2014 року в Українській гімназії Димитровської міської ради відбулося засідання міської Школи педагогічної технології з проблеми моделювання сучасного уроку на засадах проблемності  та  інноваційності, орієнтації педагогічного впливу на розвиток критичного мислення учнів та   забезпечення оптимальних умов творчого та особистісного самовияву учасників навчально-виховного  процесу.

     Слухачів школи ознайомлено з сутнісними ознаками проблемно  спрямованого освітнього процесу та  залучено  до моделювання окремих аспектів уроку за умови  створення проблемної ситуації та організації дослідницької діяльності учнів щодо вирішення окресленого кола питань . Обраний в якості пріоритетного у ході роботи Школи формат майстер-класу

     забезпечував умови демонстраційного показу  та практичного засвоєння слухачами Школи  форм та  прийомів досягнення навчально-виховної взаємодії вчителя та учня  на проблемному уроці з предмету гуманітарної спрямованості.

             Створена під час проведення заходу атмосфера  конструктивної творчої співпраці, проблемного пошуку, обміну думок  сприяла підвищенню мотивації педагогів щодо організації проблемного навчання та удосконалення методичних аспектів  освітнього процесу на основі застосування галузевих інновацій.

             

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 537 | Добавил: dimitrmk | Дата: 29.10.2014 | Комментарии (0)

    Проблеми  планування та організації виховного процесу з учнівським колективом  в умовах глобалізаційних змін та сутнісного оновлення ціннісних життєвих орієнтирів сучасної молоді , потреби оновлення педагогічного  супроводу особистісного становлення та розвитку дитини стала предметом конструктивного обговорення слухачами Школи молодого класного керівника, яка працювала на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Димитровської міської ради 24 жовтня 2014 року.

     Новопризначені класні керівники отримали методичні рекомендації з планування виховної роботи та моделювання системи діяльності класного керівника в контексті програми "Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України", ознайомились зі структурою виховного заходу та відвідали  виховні години , підготовлені за підсумками проектної діяльності учнів других та одинадцятих класів.

      Учасниками заходу в процесі інтерактивної взаємодії визначено проблемні аспекти роботи класного керівника з учнівським колективом та  намічено шляхи подолання професійних утруднень  та досягнення партнерської взаємодії з учнівським колективом та батьківською громадськістю.

     

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 512 | Добавил: dimitrmk | Дата: 27.10.2014 | Комментарии (0)

      

    Проблема формування професійної компетентності вчителя фізичної культури щодо розвитку кондиційних якостей та координаційних здібностей учнів засобами предмета «Фізична культура» стала пріоритетною серед обговорюваних учасниками міського семінару вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів міста Димитрова, який відбувся 15 жовтня 2014 року на базі Димитровського міського ліцею .

             Учасниками семінару наголошено на необхідності  досягнення у процесі педагогічного впливу в системі класно-урочної діяльності високого рівня розвитку координаційних здібностей  як підґрунтя  для оволодіння новими видами рухових дій,  пристосування до трудових дій і побутових операцій, що відбуваються значно успішніше за умови , якщо той, що займається має міцні, витривалі і швидкі м'язи, гнучке тіло, високорозвинені здібності управляти собою, своїм тілом, своїми рухами.

              Саме тому учасникам заходу пропоновано матеріали з досвіду роботи над даною проблемою вчителя фізичної культури ліцею Поповської Світлани Станіславівни та майстер- клас автора досвіду, що забезпечив оптимальні умови безпосереднього навчання прийомам та формам роботи, орієнтованим на  формування кондиційних якостей особистості та мотивацію щодо системних занять спортом.

     

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 554 | Добавил: dimitrmk | Дата: 16.10.2014 | Комментарии (0)

    Учительство - це покликання й посвята, а ще невтомна щоденна праця з пошуку стежини до дитячого серця, й того слова, яке спроможне донести істину, знання й торкнутися джерел людяності в душі дитини , це режисура уроку як фрагменту життя, який ти щиро й по-справжньому повинен прожити разом з учнем, аби мати право на довіру й стати тим вчителем, якого завжди ждуть, якому вірять .

    Ці істини стали підсумком професійного діалогу слухачів школи молодого вчителя, яка працювала 8 жовтня 2014 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8. Предметом обговорення  учасниками заходу стали  методичні аспекти моделювання сучасного уроку на основі застосування традиційних та інноваційних педагогічних технологій. Молоді педагоги визначили рівень власної фахової готовності до здійснення професійної діяльності у відповідності до сучасних вимог та окреслили  пріоритетні та перспективні напрямки  вдосконалення професійної компетентності, обговорили психологічні аспекти подолання дезадаптації молодого фахівця до нового професійного середовища та отримали рекомендації з подолання психологічних бар’єрів та утруднень при спілкуванні з учнями, батьками та колегами.

     Головною подією заходу стали відкриті уроки, на які запросили молодих колег вчителі школи. Відвідані уроки математики в початковій школі та світової літератури в 11 класі дали змогу молодим спеціалістам побачити практичну реалізацію моделі сучасного уроку з дотриманням вимог щодо структурних компонентів навчально-виховної взаємодії вчителя та учня та оцінити творчу самореалізацію педагогів в процесі підготовки та  проведення уроків.

     Слухачі школи отримали  корисні методичні поради та збагатили себе досвідом професійного та особистісного спілкування.

    .

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 579 | Добавил: dimitrmk | Дата: 16.10.2014 | Комментарии (0)

    Освітнє середовище - це специфічний, проблемний, гнучкий та постійно оновлюваний  простір комунікації, у якому педагогу відведено роль людини, що послуговується мовою як «інструментом» ведення професійного діалогу (полілогу) з колегами та засобом передачі  учням інформації, нових знань, продукування ідей, обміну думками, мовленнєвого самовираження та особистісної самореалізації. Досягнення високого рівня компетентності учнівської молоді  та формування поля продуктивного професійного діалогу як результати комунікативної діяльності вчителя можуть бути забезпеченими лише за умови  сформованості комунікативної компетентності педагога, що ґрунтується на мовній унормованості , мовній майстерності та мовній самосвідомості педагога як складових культури професійного мовлення вчителя.

     

    Методичні рекомендації | Просмотров: 741 | Добавил: dimitrmk | Дата: 11.09.2014 | Комментарии (0)

    Пріоритетними стратегічними орієнтирами  даного етапу розбудови освітньої галузі визнано  досягнення європейського рівня якості та доступності освіти,  дієва та своєчасна проекція нового знання в освітню систему та  переведення його в життєву компетентність, професійну та особистісну успішність членів суспільства.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 551 | Добавил: dimitrmk | Дата: 10.01.2013 | Комментарии (0)

         Початок шкільного навчання – це час великих надій і великих розчарувань, перших життєвих перемог і перших поразок, саме у першому класі і діти, і батьки складають свій перший іспит, який може визначити всю подальшу долю дитини – адже невдалий шкільний старт часто стає першопричиною всіх майбутніх невдач.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 621 | Добавил: dimitrmk | Дата: 08.11.2012 | Комментарии (0)

    Реформування системи освіти зумовило нові теоретичні й методологічні засади змісту освіти. Стало очевидним, що традиційна підготовка дітей до школи втратила свою перспективу. У наш час набуває цінності особистісне формування дитини.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 793 | Добавил: dimitrmk | Дата: 23.07.2012 | Комментарии (0)

    У напрямку вирішення ключових освітніх завдань послідовно відбуваються розбудова та модернізація освітньої галузі.  Сучасні освітні інновації орієнтовані як  на перспективний розвиток системи національної освіти, покликаної сформувати у молодого покоління культурно-ціннісні координати суспільно-затребуваної життєдіяльності, так і на  вирішення актуальних проблем щодо подолання  неготовності учнів до практичного застосування набутих знань  та ціннісних орієнтацій,безперервного навчання та адаптації до швидкозмінного інформатизованого соціуму.  Серед найважливіших нормативно-правових актів, що регламентують функціонування галузі в режимі оновлення та розвитку,  особливого значення та актуальності набуває нова редакція Державного стандарту початкової загальної освіти, затверджена постановою Кабінету  Міністрів України від 20 квітня 2011р. №462

    Методичні рекомендації | Просмотров: 520 | Добавил: dimitrmk | Дата: 23.07.2012 | Комментарии (0)