Пятница
29.03.2024
02:39
Категории раздела
Освітянський майстер-клас [11]
Методичні рекомендації [21]
Виховна робота [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи » Методичне портфоліо

    В разделе материалов: 32
    Показано материалов: 11-20
    Страницы: « 1 2 3 4 »

    Рекомендації батькам майбутніх першокласників щодо підготовки дитини до школи
    Методичні рекомендації | Просмотров: 932 | Добавил: dimitrmk | Дата: 03.05.2012 | Комментарии (0)

    Проект  як спосіб (технологія) організації освітньої та творчої взаємодії учнів та вчителя в ході освоєння літературно- мистецьких надбань  в класно-урочній та позаурочній самоосвітній діяльності  має розглядатися – не просто  як прогнозований  педагогічний чи учнівський задум, конструктивний, практико-орієнтований план  командних дій, орієнтований на чітко визначений кінцевий результат.  Це ще й складний, багатоярусний процес виваженого  педагогічного  впливу на особистість учня , певна методологічна поліфонія, моделювання якої в ході проектного процесу дає вчителеві витончений інструментарій дослідження,розкриття та збагачення особистості учня,формування життєвої компетентності та прагнення до саморозкриття та творчого осягнення життєвого простору.
    Методичні рекомендації | Просмотров: 1735 | Добавил: dimitrmk | Дата: 08.02.2012 | Комментарии (0)

    формирование поликультурной компетентности  

    учащихся  в процессе исследовательской деятельности ,            направленной на постижение проблематики  и поэтики повести Диккенса «Рождественская песня в прозе» и романа М.Булгакова «Мастер и Маргарита»;

    раскрытие гуманистического пафоса литературных       произведений, идеи духовного возрождения человека добротворчеством  и торжества милосердия как сущностного начала человека;

    развитие  интеллектуальных и творческих способностей учащихся, формирования навыков самостоятельной учебной деятельности, самообразования и самореализации личности;
     становление духовного мира человека, формирование внутренней потребности личности в непрерывном духовно-нравственном совершенствовании;
     воспитание чувства прекрасного, культуры мышления и общения, эмоциональной отзывчивости, способности к переживанию и сопереживанию, художественного вкуса и культуры речи учащихся
    ;.

    творческая самореализация участников мастерской;

    воспитание гуманизма, потребности деятельного добра, духовное обогащение учащихся.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 516 | Добавил: dimitrmk | Дата: 30.12.2011 | Комментарии (0)


    Інтерактивне навчання , як найбільш ефективна технологічна освітня інновація- це, перш за все, діалогічне навчання, в процесі якого взаємодіють учитель та учень. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання в співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами освітньої взаємодії. Педагогу відведено  роль комунікативного лідера, ініціатора навчального діалогу як найбільш відповідної умовам протікання інноваційного освітнього процесу форми організації сумісної діяльності вчителя та учня.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 529 | Добавил: dimitrmk | Дата: 11.10.2011 | Комментарии (0)

    Особливості організації навчально-виховного  процесу в умовах інноваційного особистісно-орієнтованого освітнього простору  передбачають  створення оптимальних умов  самореалізації учнів , розкриття інтелектуального та творчого потенціалу учасників освітнього процесу. Разом з тим парадигма сучасної освіти передбачає обов»язкове  включення учня в процес самостійного набуття знань, систематизації та узагальнення відомого, пошуку та поглиблення наукової інформації на основі застосування різноманітних  джерел, залучення учня до дослідної та експериментальної діяльності у визначеній галузі наукових знань
    Методичні рекомендації | Просмотров: 657 | Добавил: dimitrmk | Дата: 20.06.2011 | Комментарии (0)

    Організація самоосвітньої діяльності учнівської молоді - пріоритет освітньої політики. Сучасна школа приділяє значну увагу формуванню самоосвітньої компетентності учнів, вихованню в молодої людини - майбутнього фахівця та розбудовника життя свідомого прагнення до безперервного навчання.
    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 546 | Добавил: dimitrmk | Дата: 19.05.2011 | Комментарии (0)

    Урок русской литературы в 9 классе по творчеству М.Ю.Лермонтова
    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 485 | Добавил: dimitrmk | Дата: 22.03.2011 | Комментарии (0)

    Серед типових порушень поведінки дітей не можливо не помітити гіперактивну дитячу поведінку. Симптоми гіперактивності були вперше описані як розлад в 1902 році англійським лікарем Д.Стіллом, який вважав, що поява симптомів викликана слабким «гальмуючим волеспрямуванням» («inhibitory volition») і «недостатнім моральним контролем» («defective moral control») .

    Методичні рекомендації | Просмотров: 598 | Добавил: dimitrmk | Дата: 18.02.2011 | Комментарии (0)