Пятница
29.03.2024
14:09
Категории раздела
Освітянський майстер-клас [11]
Методичні рекомендації [21]
Виховна робота [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи » Методичне портфоліо » Методичні рекомендації

    Методичні аспекти організації навчального діалогу як продуктивної моделі освітньої взаємодії педагога та учня

    Інтерактивне навчання , як найбільш ефективна технологічна освітня інновація- це, перш за все, діалогічне навчання, в процесі якого взаємодіють учитель та учень. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання в співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами освітньої взаємодії. Педагогу відведено  роль комунікативного лідера, ініціатора навчального діалогу як найбільш відповідної умовам протікання інноваційного освітнього процесу форми організації сумісної діяльності вчителя та учня.

    Категория: Методичні рекомендації | Добавил: dimitrmk (11.10.2011)
    Просмотров: 530 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]