Пятница
26.04.2024
00:27
Категории раздела
Освітянський майстер-клас [11]
Методичні рекомендації [21]
Виховна робота [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи » Методичне портфоліо

    В разделе материалов: 32
    Показано материалов: 31-32
    Страницы: « 1 2 3 4

    Практична діяльність  педагога  в умовах процесів трансформації, високої мінливості  сучасного освітнього середовища вимагає не лише вміння адаптуватися до нового, але й готовності  випереджати події, займати продуктивну позицію. Як результат – методичне забезпечення  процесу професійного навчання   менеджерів освіти в межах методичної роботи , що здійснюється адміністрацією освітньої установи, повинне мати виражену тенденцію до практичного спрямування, відображення чинних тенденцій сьогодення, уникнення надлишкової затеоретизованості, яку не можна застосувати на практиці.

    Тому важливою характеристикою андрагогічного процесу стає використання ситуаційних вправ з їхньою практичною спрямованістю та наявністю прототипу реальної ситуації.
    В останні роки в освітніх системах багатьох країн набуває використання оптимально відповідний вимогам сьогодення кейс-метод (кейс-стаді). Інколи його ототожнюють з методом конкретних ситуацій, хоча він –  лише
    один з найбільш популярних  варіантів цих методів.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 866 | Добавил: dimitrmk | Дата: 04.06.2010 | Комментарии (0)

     Час потребує розвитку мобільних освітніх структур, які б гнучко реагували на запити професійного вдосконалення та безперервної професійної освіти педагогів на основі застосування інноваційних освітніх технологій.
    Найбільш відповідним вимогам освітянського сьогодення в аспекті формування професійної компетентності працівників галузі слід вважати обмін творчим та перспективним досвідом роботи у межах проведення майстер - класів, які поступово замінюють собою традиційну форму навчання педагогів у школах перспективного педагогічного досвіду.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 896 | Добавил: dimitrmk | Дата: 04.06.2010 | Комментарии (0)