Четверг
18.04.2024
17:10
Категории раздела
Освітянський майстер-клас [11]
Методичні рекомендації [21]
Виховна робота [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи » Методичне портфоліо » Методичні рекомендації

    В категории материалов: 21
    Показано материалов: 11-20
    Страницы: « 1 2 3 »

    Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
    Особливості організації навчально-виховного  процесу в умовах інноваційного особистісно-орієнтованого освітнього простору  передбачають  створення оптимальних умов  самореалізації учнів , розкриття інтелектуального та творчого потенціалу учасників освітнього процесу. Разом з тим парадигма сучасної освіти передбачає обов»язкове  включення учня в процес самостійного набуття знань, систематизації та узагальнення відомого, пошуку та поглиблення наукової інформації на основі застосування різноманітних  джерел, залучення учня до дослідної та експериментальної діяльності у визначеній галузі наукових знань
    Методичні рекомендації | Просмотров: 657 | Добавил: dimitrmk | Дата: 20.06.2011 | Комментарии (0)

    Серед типових порушень поведінки дітей не можливо не помітити гіперактивну дитячу поведінку. Симптоми гіперактивності були вперше описані як розлад в 1902 році англійським лікарем Д.Стіллом, який вважав, що поява симптомів викликана слабким «гальмуючим волеспрямуванням» («inhibitory volition») і «недостатнім моральним контролем» («defective moral control») .

    Методичні рекомендації | Просмотров: 599 | Добавил: dimitrmk | Дата: 18.02.2011 | Комментарии (0)

     Впровадження процедури зовнішнього незалежного оцінювання якості базової освіти випускників закладів системи загальної середньої освіти зумовлює необхідність забезпечення належної методичної підготовки вчителя як менеджера освітнього процесу до якісного розв»язування стандартизованих та  створення власних тестових завдань, адаптованих до конкретних умов протікання освітнього процесу  та особливостей учнівського контингенту.

     Важливість означеного напрямку методичної роботи зумовлена активним застосуванням тесту як інструментарію вимірювання результатів  компетентнісно-орієнтованого  навчання  в умовах моніторингу якості освіти та застосування зовнішніх чинників визначення результативності освітнього процесу. Разом з тим тест має використовуватись і як продуктивний навчальний прийом, орієнтований на досягнення  визначеної  освітньої якості.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 490 | Добавил: dimitrmk | Дата: 16.02.2011 | Комментарии (0)

    Ознакомление учащихся с содержанием глав "Бэла", "Максим Максимыч", "Тамань"; формировать и совершенствовать умение выделять главное в содержании, анализировать поступки героев, отстативать свою точку зрения; развивать умение комментировать и читать отрывки из произведения" умение работать в группе и применять интерактивные технологии обучения; воспитывать культуру взаимоотношений и прививать нравственные ценности.
    Методичні рекомендації | Просмотров: 540 | Добавил: dimitrmk | Дата: 03.02.2011 | Комментарии (0)

    На сучасному етапі  реалізації Концепції профільного навчання  особливої   актуальності набуває  проблема  конструювання та експериментального застосування в профільно спрямованому освітньому просторі підручника нового покоління, що оптимально задовольняє запити  учасників освітнього процесу.

    У напрямку задоволення потреби профільної школи в належному навчально- методичному забезпеченні викладання навчальних дисциплін, зокрема у відповідних профілю підручниках, існує потреба залучення науковців та практиків до  вироблення загальних і спеціальних критеріїв змісту підручників з обґрунтуванням їх специфіки для окремих профілів.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 499 | Добавил: dimitrmk | Дата: 31.01.2011 | Комментарии (0)

    Початок навчання у 5-му класі пов’язаний із збільшенням навантаження на психіку учнів, у цей час вони переживають період адаптації до нових умов навчання. Вони можуть стати більш тривожними, боязкими або, навпаки, надмірно галасливими, непосидючими.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 590 | Добавил: dimitrmk | Дата: 24.12.2010 | Комментарии (0)

             Специфікою сучасного освітнього простору школи як компетентнісно орієнтованого, продуктивного навчально- розвивального середовища зумовлено необхідність зміни усталених методичних підходів до побудови уроку та його дидактичного оснащення, потребу забезпечення продуктивного навчально- методичного супроводу  формування мовної особистості учня.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 574 | Добавил: dimitrmk | Дата: 29.10.2010 | Комментарии (0)

    У вихованні людини видатний педагог В.А. Сухомлинський вбачав і життєву мудрість, і майстерність, небезпідставно вважав педагогіку мистецтвом, що потребує служіння лише по-справжньому натхнених та талановитих людей. До народження  такого вчителя-майстра, вчителя-творця, очікуваного сьогоденням, призводить гармонічне поєднання людяності та  високого професіоналізму , особистісної неповторності та компетентності. І якщо особистісне становлення освітян як процес не потребує системного методичного супроводу, то професійна самореалізація та  фахове  вдосконалення вчителя неможливі без системного методичного  навчання та консалтингу.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 608 | Добавил: dimitrmk | Дата: 20.08.2010 | Комментарии (0)

    Практична діяльність  педагога  в умовах процесів трансформації, високої мінливості  сучасного освітнього середовища вимагає не лише вміння адаптуватися до нового, але й готовності  випереджати події, займати продуктивну позицію. Як результат – методичне забезпечення  процесу професійного навчання   менеджерів освіти в межах методичної роботи , що здійснюється адміністрацією освітньої установи, повинне мати виражену тенденцію до практичного спрямування, відображення чинних тенденцій сьогодення, уникнення надлишкової затеоретизованості, яку не можна застосувати на практиці.

    Тому важливою характеристикою андрагогічного процесу стає використання ситуаційних вправ з їхньою практичною спрямованістю та наявністю прототипу реальної ситуації.
    В останні роки в освітніх системах багатьох країн набуває використання оптимально відповідний вимогам сьогодення кейс-метод (кейс-стаді). Інколи його ототожнюють з методом конкретних ситуацій, хоча він –  лише
    один з найбільш популярних  варіантів цих методів.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 864 | Добавил: dimitrmk | Дата: 04.06.2010 | Комментарии (0)

    1-10 11-20 21-21