Впровадження процедури зовнішнього незалежного
оцінювання якості базової освіти випускників закладів системи загальної
середньої освіти зумовлює необхідність забезпечення належної методичної
підготовки вчителя як менеджера освітнього процесу до якісного розв'язування
стандартизованих та створення власних
тестових завдань, адаптованих до конкретних умов протікання освітнього
процесу та особливостей учнівського
контингенту.
Важливість означеного напрямку методичної
роботи зумовлена активним застосуванням тесту як інструментарію вимірювання результатів компетентнісно-орієнтованого навчання в умовах моніторингу якості освіти та
застосування зовнішніх чинників визначення результативності освітнього процесу.
Разом з тим тест має використовуватись і як продуктивний навчальний прийом, орієнтований на досягнення визначеної
освітньої якості. /metod_rekomen.doc
|