Переходом сучасної школи на
Європейську освітню модель зумовлена
потреба у вчителі, готовому на
високому професійному рівні відповідати «
викликам суспільства» , творчо осягати
освітній простір, бути відкритим інноваційним зрушенням , бачити
перспективу та
прогнозувати результат.
Реформування освітньої галузі
зумовлює потребу оновлення діяльності методичної служби.
Відбувається
збагачення її змісту та пошук нових підходів до формування та
вдосконалення
професійної компетентності педагогів, від яких
значною мірою залежить ефективність впроваджуваних освітянських
нововведень
Створенням оптимальних умов
вивищення рівня фахової компетентності освітян та проблемними
аспектами
введення в дію навчальними закладами державних освітніх стандартів покликана
опікуватися міська методична служба, на
яку покладено відповідальну місію лідерства в процесі професійного
становлення
та самореалізації працівників галузі./metodkabinet.doc
|