/prof..docЗамало бути закоханим у дітей, не уявляти себе поза межами шкільного життя і навіть отримати відповідну фахову освіту, щоб мати можливість говорити про себе: « Я – вчитель!». Процес професійного та особистісного становлення вчителя - це шлях від знання - до вміння, від бажання та прагнення - до компетентності, шлях, який насправді неможливо здолати самотужки , а тільки навчившись бачити та осягати слід, який полишили ті, хто йшов цією дорогою до тебе, і ті, хто крокує поруч, для кого формула людського щастя складається з «кроків», долання, відкриття, розуміння та сходження до висот майстерності та людяності.
Саме тому надзвичайно важливим у методичному супроводі освітнього процесу є формування андрагогічного простору особистісного та професійного зростання молодого вчителя на основі засвоєння перспективного галузевого досвіду, системної самоосвіти, наставництва та безпосереднього включення в процес моделювання сучасного уроку й розробки навчально-методичного забезпечення викладання шкільних дисциплін. /Prof.ppt
|