|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
В разделе материалов: 32 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 » |
Рекомендації батькам майбутніх першокласників щодо підготовки дитини до школи
|
Проект як спосіб (технологія) організації освітньої та творчої взаємодії учнів та вчителя в ході освоєння літературно- мистецьких надбань в класно-урочній та позаурочній самоосвітній діяльності має розглядатися – не просто як прогнозований педагогічний чи учнівський задум, конструктивний, практико-орієнтований план командних дій, орієнтований на чітко визначений кінцевий результат. Це ще й складний, багатоярусний процес виваженого педагогічного впливу на особистість учня , певна методологічна поліфонія, моделювання якої в ході проектного процесу дає вчителеві витончений інструментарій дослідження,розкриття та збагачення особистості учня,формування життєвої компетентності та прагнення до саморозкриття та творчого осягнення життєвого простору. |
формирование поликультурной
компетентности
учащихся в процессе исследовательской деятельности , направленной на постижение
проблематики и поэтики повести Диккенса
«Рождественская песня в прозе» и романа М.Булгакова «Мастер и Маргарита»;
раскрытие гуманистического пафоса литературных произведений, идеи духовного возрождения
человека добротворчеством и торжества
милосердия как сущностного начала человека;
развитие интеллектуальных и творческих способностей
учащихся, формирования навыков самостоятельной учебной деятельности,
самообразования и самореализации личности;
становление духовного мира человека,
формирование внутренней потребности личности в непрерывном духовно-нравственном
совершенствовании;
воспитание чувства прекрасного, культуры
мышления и общения, эмоциональной отзывчивости, способности к переживанию и
сопереживанию, художественного вкуса и культуры речи учащихся;.
творческая
самореализация участников мастерской;
воспитание
гуманизма, потребности деятельного добра, духовное обогащение учащихся. |
Інтерактивне навчання , як найбільш ефективна технологічна освітня
інновація- це, перш за все, діалогічне навчання, в процесі якого взаємодіють
учитель та учень. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове,
навчання в співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними
суб'єктами освітньої взаємодії. Педагогу відведено роль комунікативного лідера, ініціатора
навчального діалогу як найбільш відповідної умовам протікання інноваційного
освітнього процесу форми організації сумісної діяльності вчителя та учня. |
Особливості організації навчально-виховного процесу в умовах інноваційного
особистісно-орієнтованого освітнього простору
передбачають створення
оптимальних умов самореалізації учнів ,
розкриття інтелектуального та творчого потенціалу учасників освітнього процесу.
Разом з тим парадигма сучасної освіти передбачає обов»язкове включення учня в процес самостійного набуття
знань, систематизації та узагальнення відомого, пошуку та поглиблення наукової
інформації на основі застосування різноманітних
джерел, залучення учня до дослідної та експериментальної діяльності у
визначеній галузі наукових знань |
Організація самоосвітньої діяльності учнівської молоді - пріоритет освітньої політики. Сучасна школа приділяє значну увагу формуванню самоосвітньої компетентності учнів, вихованню в молодої людини - майбутнього фахівця та розбудовника життя свідомого прагнення до безперервного навчання. |
Урок русской литературы в 9 классе по творчеству М.Ю.Лермонтова |
Урок з літератури рідного краю |
Серед
типових порушень поведінки дітей не можливо не помітити гіперактивну дитячу
поведінку. Симптоми гіперактивності були вперше описані як розлад в 1902 році
англійським лікарем Д.Стіллом, який вважав, що поява симптомів викликана
слабким «гальмуючим волеспрямуванням» («inhibitory volition») і «недостатнім
моральним контролем» («defective moral control») . |
|
|