|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
В разделе материалов: 32 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 » |
Впровадження процедури зовнішнього незалежного
оцінювання якості базової освіти випускників закладів системи загальної
середньої освіти зумовлює необхідність забезпечення належної методичної
підготовки вчителя як менеджера освітнього процесу до якісного розв»язування
стандартизованих та створення власних
тестових завдань, адаптованих до конкретних умов протікання освітнього
процесу та особливостей учнівського
контингенту.
Важливість означеного напрямку методичної
роботи зумовлена активним застосуванням тесту як інструментарію вимірювання результатів компетентнісно-орієнтованого навчання в умовах моніторингу якості освіти та
застосування зовнішніх чинників визначення результативності освітнього процесу.
Разом з тим тест має використовуватись і як продуктивний навчальний прийом, орієнтований на досягнення визначеної
освітньої якості. |
Ознакомление учащихся с содержанием глав "Бэла", "Максим Максимыч", "Тамань"; формировать и совершенствовать умение выделять главное в содержании, анализировать поступки героев, отстативать свою точку зрения; развивать умение комментировать и читать отрывки из произведения" умение работать в группе и применять интерактивные технологии обучения; воспитывать культуру взаимоотношений и прививать нравственные ценности. |
На сучасному етапі реалізації Концепції профільного навчання особливої
актуальності набуває проблема
конструювання та експериментального застосування в профільно
спрямованому освітньому просторі підручника нового покоління, що оптимально
задовольняє запити учасників освітнього
процесу.
У напрямку задоволення потреби
профільної школи в належному навчально- методичному забезпеченні викладання
навчальних дисциплін, зокрема у відповідних профілю підручниках, існує потреба
залучення науковців та практиків до вироблення загальних і спеціальних критеріїв
змісту підручників з обґрунтуванням їх специфіки для окремих профілів. |
Початок навчання у 5-му класі пов’язаний із
збільшенням навантаження на психіку учнів, у цей час вони переживають період
адаптації до нових умов навчання. Вони можуть стати більш тривожними, боязкими
або, навпаки, надмірно галасливими, непосидючими. |
Театрализованное представление "Если хочешь быть здоров", которое было проведено в общеобразовательной школе-интернате.
|
Специфікою сучасного освітнього
простору школи як компетентнісно орієнтованого, продуктивного навчально-
розвивального середовища зумовлено необхідність зміни усталених методичних
підходів до побудови уроку та його дидактичного оснащення, потребу забезпечення продуктивного
навчально- методичного супроводу
формування мовної особистості учня. |
У вихованні людини
видатний педагог В.А. Сухомлинський вбачав і життєву мудрість, і майстерність,
небезпідставно вважав педагогіку мистецтвом, що потребує служіння лише по-справжньому
натхнених та талановитих людей. До народження
такого вчителя-майстра, вчителя-творця, очікуваного сьогоденням,
призводить гармонічне поєднання людяності та високого професіоналізму , особистісної
неповторності та компетентності. І якщо особистісне становлення освітян як
процес не потребує системного методичного супроводу, то професійна
самореалізація та фахове вдосконалення вчителя неможливі без
системного методичного навчання та
консалтингу. |
Художественные
открытия «серебряного века» отечественной поэзии. Символизм как
эстетико-философский отклик на события современности. Штрихи к творческому
портрету Александра Блока. Особенности поэтики
лирики раннего периода творчества |
Формирование предметных
компетенций на основе освоения творческого наследия Александра Блока как
ярчайшего представителя русского символизма. Исследование специфики символики
Блока в процессе анализа поэтики ранней лирики
художника слова. Углубление понятия о символе. Совершенствование навыков
анализа лирического произведения. Постижение смысловой углублённости
образов–символов и трансформации авторского идеала в процессе анализа
тематического цикла лирических произведений автора.
|
|
|