Серед пріоритетних завдань,
поставлених державою перед національною
освітою, найсуттєвішим є реалізація Концепції профільного навчання. Сучасний
етап реформування загальної середньої освіти, означений впровадженням
допрофільної підготовки та переходом на
профільне навчання в старшій школі,у
контексті інноваційного розвитку освіти Українирозглядається як виважений крок до
освіти європейського рівня. АджеКонцепція профільного навчання об'єктивно
вимагає від школи інтеграції загальної та допрофесійної освіти, широкої
диференціації, варіативності та багатопрофільності, створення умов для
орієнтації учнів на свідомий вибір майбутньої професії, розширення життєвої
компетентності формування нових мотивів навчання.
У вихованні людини
видатний педагог В.А. Сухомлинський вбачав і життєву мудрість, і майстерність,
небезпідставно вважав педагогіку мистецтвом, що потребує служіння лише по-справжньому
натхнених та талановитих людей. До народженнятакого вчителя-майстра, вчителя-творця, очікуваного сьогоденням,
призводить гармонічне поєднання людяності та високого професіоналізму , особистісної
неповторності та компетентності. І якщо особистісне становлення освітян як
процес не потребує системного методичного супроводу, то професійна
самореалізація та фаховевдосконалення вчителя неможливі без
системного методичного навчання та
консалтингу.
Обласний конкурс «Учитель
року» проводиться на виконання Указу Президента України № 489 від 29 червня
1995 р. «Про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідної Постанови
Кабінету Міністрів України № 638 від 11 серпня 1995 р., постанови Кабінету
Міністрів України від 14 вересня 2005 року №900 «Про внесення змін до Положення
про всеукраїнський конкурс «Учитель року», з метою виявлення і підтримання
творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації
педагогічних здобутків.
Швидкозмінність життя, властива сучасності енергія інноваційних
перетворень та зрушень визначають собою філософію освіти, динаміку та вектор
позитивних освітніх перетворень. Відповідаючи викликам сьогодення, освітня
система на державному та регіональному рівнях, в умовах освітнього простору
міста та окремого навчального закладу,переживаєкардинальні змістовні
та організаційні зміни.
У цьому світі людина
починається любов’ю. І збагачена нею, згодом відтворює її в безмежності любові
до життя, людей, улюбленої праці, з якою переплітає долю. Саме тому талант людяності
визначають не стільки тим, що надбано в особистісному становленні, скільки мірою душевної щедрості та сердечного тепла,творчого запалу, натхнення та відданості
справі, яка стає самопосвятою та подвижництвом, зрештою, усимжиттям.
Математика
– одна з наук, мова якої зрозуміла всім.Мова математики не знає кордонів. Напевне, тому й народився саме як Міжнародний ігровий
конкурс «Кенгуру», що надзвичайно приваблює юних математиків нестандартністю та
креативністю, а ще – відсутністю жорстких олімпіадних стандартів.Адже у ньому може прийняти участь кожен, хто
хоче спробувати себе в розв’язанні задач, знайти однодумців серед «кенгурят».
А для самих успішних та активних учасниківконкурсупередбачена можливіть
активного та змістовного відпочинку у таборі поблизу Ялти в містечку Лівадія.
У напрямку формування єдиного освітнього інформаційного простору за
спонсорської підтримки фізичної особи-підприємцяКотовського Антона Олександровича в липні
2010 року вУкраїнській гімназії
створено єдину локальнукомп’ютерну мережу.
Довгоочікуване літо для 29 учнів
загальноосвітніх навчальних закладів міста Димитрова розпочалось
романтикоюнаметового містечка,зіркової ночііз сполохами багаття,замріяного
ставкового плеса, лісової казки та справжньої школи мужності та витривалості,спортивної майстерностіта професіоналізму, якоюстав для них профільний туристсько -
оздоровчий табір, що працюваву черві
2010 року внаселеному пункті Зелений
Клин.
Художественные
открытия «серебряного века» отечественной поэзии. Символизм как
эстетико-философский отклик на события современности. Штрихи к творческому
портрету Александра Блока. Особенности поэтикилирики раннего периодатворчества
Формирование предметных
компетенций на основе освоения творческого наследия Александра Блока как
ярчайшего представителя русского символизма. Исследование специфики символики
Блока в процессе анализапоэтики ранней лирики
художника слова. Углубление понятия о символе. Совершенствование навыков
анализа лирического произведения. Постижение смысловой углублённости
образов–символов и трансформации авторского идеала в процессе анализа
тематического цикла лирических произведений автора.