Суббота
20.04.2024
04:01
Категории раздела
відділ освіти [11]
Заклади освіти [0]
Номативно-правова база [1]
ЗНО [6]
Дистанцийна освіта [4]
Обдаровані діти [1]
Результати конкурсів [1]
Методичне портфоліо [32]
Новини [25]
Закупівля за державні кошти [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи

    Всего материалов в каталоге: 81
    Показано материалов: 51-60
    Страницы: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 »

         Проблема адаптації до умов дошкільного закладу стосується дитини 2-6 років. Процес поступового входження у світ поширених соціальних зв'язків та його освоєння дістав назву соціалізація. Водночас соціалізація забезпечує індиві­дуалізацію, оскільки лише у соціальних зв'язках, спілкуванні, взаємодії відбува­ється самовизначення у соціокультурному просторі та розвивається самосвідо­мість.
    Одним з головних „двигунів” розвитку дитини є потреба орієнтуватися у оточуючому середовищі, розуміти його. Щоб дитина могла довіряти йому, світ повинен бути стабільним і передбачуваним. Але в певний момент в цей, такий зрозумілий, звичний світ, втручаються нові елементи, все змінюється і потрібний час, щоб все знову стало звичним. Приклади таких „втручань” – переїзд, зміни в складі родини і, звичайно, прихід до дитячого садочка. На думку науковців остання подія – це, безумовно, стрес, до якого дитячий організм повинен адаптуватися.

    Новини | Просмотров: 1056 | Добавил: dimitrmk | Дата: 01.11.2010 | Комментарии (0)

             Специфікою сучасного освітнього простору школи як компетентнісно орієнтованого, продуктивного навчально- розвивального середовища зумовлено необхідність зміни усталених методичних підходів до побудови уроку та його дидактичного оснащення, потребу забезпечення продуктивного навчально- методичного супроводу  формування мовної особистості учня.

    Методичні рекомендації | Просмотров: 574 | Добавил: dimitrmk | Дата: 29.10.2010 | Комментарии (0)

    Чинники негативного та позитивного впливу на результати ЗНО та внесені корективи в систему роботи методичної служби м.Димитрова щодо поліпшення підготовки учнів до участі в процедурі ЗНО та підвищення якості базової освіти.
    ЗНО | Просмотров: 1291 | Добавил: dimitrmk | Дата: 26.10.2010 | Комментарии (0)

    Матеріали для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до ЗНО. Математика. Нерівності.
    Дистанційна освіта | Просмотров: 575 | Добавил: dimitrmk | Дата: 26.10.2010 | Комментарии (0)

    Матеріали для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до участі в процедурі ЗНО. Українська література. Літературні стилі.
    Дистанційна освіта | Просмотров: 553 | Добавил: dimitrmk | Дата: 26.10.2010 | Комментарии (0)

    Матеріали для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до участі в процедурі ЗНО. Найважчі розділи шкільної програми. Правопис прислівників.
    Дистанційна освіта | Просмотров: 575 | Добавил: dimitrmk | Дата: 26.10.2010 | Комментарии (0)

    Матеріал для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до участі в процедурі ЗНО. Українська мова. Правопис заперечних часток.
    Дистанційна освіта | Просмотров: 663 | Добавил: dimitrmk | Дата: 26.10.2010 | Комментарии (0)

    Зміни до процедури ЗНО у 2011 році.
    ЗНО | Просмотров: 584 | Добавил: dimitrmk | Дата: 06.10.2010 | Комментарии (0)

    Особливості проведення ЗНО у 2010 році. Показники якості знань учнів з базових предметів.

    ЗНО | Просмотров: 599 | Добавил: dimitrmk | Дата: 06.10.2010 | Комментарии (0)

       Пріоритетними стратегічними орієнтирами  даного етапу розбудови освітньої галузі визнано  досягнення європейського рівня якості та доступності освіти,  дієва та своєчасна проекція нового знання в освітню систему та  переведення його в життєву компетентність, професійну та особистісну успішність членів суспільства.

       Реаліями освітянського сьогодення  сформовано  потребу оптимізації освітньої мережі, відкриття закладів, де зосереджено сучасні освітні ресурси, яких немає в окремо розташованій чи територіально наближеній до споживачів освітніх послуг школі.

    Інновації, якими визначено сучасний стан  розбудови освітянського простору,  призвели до виникнення  територіальних структурних утворень –  освітніх округів як однієї  з можливих  "горизонтальних" форм самоврядування та кооперації в освіті та найбільш оптимальної на даний момент  моделі профільної освіти.
    Методкабінет | Просмотров: 572 | Добавил: dimitrmk | Дата: 05.10.2010 | Комментарии (0)