|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
Всего материалов в каталоге: 81 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |
Серед
типових порушень поведінки дітей не можливо не помітити гіперактивну дитячу
поведінку. Симптоми гіперактивності були вперше описані як розлад в 1902 році
англійським лікарем Д.Стіллом, який вважав, що поява симптомів викликана
слабким «гальмуючим волеспрямуванням» («inhibitory volition») і «недостатнім
моральним контролем» («defective moral control») . |
Впровадження процедури зовнішнього незалежного
оцінювання якості базової освіти випускників закладів системи загальної
середньої освіти зумовлює необхідність забезпечення належної методичної
підготовки вчителя як менеджера освітнього процесу до якісного розв»язування
стандартизованих та створення власних
тестових завдань, адаптованих до конкретних умов протікання освітнього
процесу та особливостей учнівського
контингенту.
Важливість означеного напрямку методичної
роботи зумовлена активним застосуванням тесту як інструментарію вимірювання результатів компетентнісно-орієнтованого навчання в умовах моніторингу якості освіти та
застосування зовнішніх чинників визначення результативності освітнього процесу.
Разом з тим тест має використовуватись і як продуктивний навчальний прийом, орієнтований на досягнення визначеної
освітньої якості. |
Ознакомление учащихся с содержанием глав "Бэла", "Максим Максимыч", "Тамань"; формировать и совершенствовать умение выделять главное в содержании, анализировать поступки героев, отстативать свою точку зрения; развивать умение комментировать и читать отрывки из произведения" умение работать в группе и применять интерактивные технологии обучения; воспитывать культуру взаимоотношений и прививать нравственные ценности. |
На сучасному етапі реалізації Концепції профільного навчання особливої
актуальності набуває проблема
конструювання та експериментального застосування в профільно
спрямованому освітньому просторі підручника нового покоління, що оптимально
задовольняє запити учасників освітнього
процесу.
У напрямку задоволення потреби
профільної школи в належному навчально- методичному забезпеченні викладання
навчальних дисциплін, зокрема у відповідних профілю підручниках, існує потреба
залучення науковців та практиків до вироблення загальних і спеціальних критеріїв
змісту підручників з обґрунтуванням їх специфіки для окремих профілів. |
Сучасний етап розвитку освіти в Україні
характеризується пошуками нетрадиційних підходів до розв'язання нових
освітньо-виховних звдань. XXI століття є «епохою змін», яка зумовлює об'єктивну необхідність
неперервного реформування системи освіти, модернізації змісту та структури
управлінської діяльності директора школи, генерування й реалізації нових ідей
та освітніх ініціатив, формування іміджу директора освітньої установи як лідера
інноваційних перетворень.
Новітні ідеї в освітній сфері (експериментальна
та пректна діяльність освітньої установи як об'єкт управління) стали предметом
проблемного розгляду та обговорення учасників семінару керівників закладів
освіти, який відбувся 04.01.2011 року на базі Української гімназії. |
Першовідкривачами обдарованості дітей є батьки. Вони
виконують найголовнішу роль у
становленні й розвитку не тільки обдарованості
дитини, а і її особистості. |
Початок навчання у 5-му класі пов’язаний із
збільшенням навантаження на психіку учнів, у цей час вони переживають період
адаптації до нових умов навчання. Вони можуть стати більш тривожними, боязкими
або, навпаки, надмірно галасливими, непосидючими. |
Театрализованное представление "Если хочешь быть здоров", которое было проведено в общеобразовательной школе-интернате.
|
Конкурси професійної
майстерності освітян, що давно вже стали традиційними для працівників галузі,
покликані визначити справжніх майстрів,
вчителів, для яких обраний фах став справою усього життя. Міський етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Початкова освіта » зібрав 15 грудня 2010
року в Димитровському міському
ліцеї тих, у кому поєдналися подвижництво та невтомний пошук, дар любові
та вогонь творчості, кращих вчителів, що
виборювали у конкурсних випробуваннях почесне звання «Учитель року». За право бути визнаним кращим у
своїй професії змагалися Зінов’єва Марина
Петрівна - вчитель загальноосвітньої школи
№5, Шпота Тетяна Миколаївна, - вчитель загальноосвітньої школи № 6, Луніна Людмила Володимирівна - вчитель загальноосвітньої
школи № 8, Журенко Ольга Олександрівна
- вчитель загальноосвітньої школи №10,
Тичинська Алла Олексіївна вчитель загальноосвітньої школи №1. Для кожного з них проведений «урок»
професійної майстерності став ще одним сходженням до мистецтва
та таїнства творення дитячої
душі. Дипломами першого, другого та
третього ступенів за найкращі показники результативності участі в конкурсних змаганнях нагороджено
Зінов’єву Марину Петрівну, Тичинську Аллу Олексіївну та Шпоту Тетяну
Миколаївну. |
Відповідаючи вимогам сучасності, методична
служба міста впроваджує нові моделі формування професійної компетентності
педагога, орієнтовані на забезпечення домінування інноваційної складової в
освітній практиці та на практичне застосування перспективного галузевого
досвіду. У напрямку застосування технологій
роботи з високим компетентнісним та
творчим потенціалом методичною
службою міста на базі Димитровського
міського ліцею 27жовтня 2010 року організовано
роботу педагогічного парку освітніх технологій з проблеми "Професійна компетентність вчителя щодо організації роботи з обдарованою учнівською молоддю".
|
|
|