Четверг
18.04.2024
18:11
Категории раздела
відділ освіти [11]
Заклади освіти [0]
Номативно-правова база [1]
ЗНО [6]
Дистанцийна освіта [4]
Обдаровані діти [1]
Результати конкурсів [1]
Методичне портфоліо [32]
Новини [25]
Закупівля за державні кошти [0]
Форма входа
Поиск
Корисні сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Донецької Облдержадміністрації
  • Обл. ІППО. Відділ дистанційного навчання
  • Обл. ІППО. Відділ ЗНО та моніторингу якості освіти
  • УЦОЯО
  • Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради
    Главная » Статьи

    Всего материалов в каталоге: 81
    Показано материалов: 1-10
    Страницы: 1 2 3 ... 8 9 »

      Міська методична служба у час освітніх перетворень.       

    Стратегічні орієнтири діяльності методичних служб у час інноваційних змін та провідні напрямки оновлення методичного супроводу процесу професійного становлення та розвитку педагога обговорено заступниками директорів шкіл закладів освіти Димитрова у ході міського семінару, що відбувся 13.11.2014 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.

             Учасників заходу ознайомлено з інноваційним підходами до організації курсів підвищення кваліфікації освітян, започаткованими обласним Інститутом післядипломної педагогічної освіти, залучено до практичної діяльності з визначення сутнісних ознак  Школи-лабораторії, методичної майстерні як нових моделей організації андрагогічного простору, конструктивного обговорення провідних напрямків та форм роботи  шкільних методичних об‘єднань.

             Адміністрацією закладу освіти презентовано модель методичної роботи  з удосконалення професійної компетентності педагога та представлено практичні аспекти її реалізації під час відвідування відкритих уроків з використанням  інноваційних технологічних підходів та  проведення відкритого методичного заходу з обговорення проблеми ефективності застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі.

              Проведений захід сприяв підвищенню інноваційної культури  заступників директорів шкіл з методичної роботи, удосконаленню їх компетентності щодо забезпечення системного методичного супроводу процесу безперервної педагогічної освіти на основі застосування галузевих інновацій

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 620 | Добавил: dimitrmk | Дата: 08.12.2014 | Комментарии (0)

    28 жовтня 2014 року в Українській гімназії Димитровської міської ради відбулося засідання міської Школи педагогічної технології з проблеми моделювання сучасного уроку на засадах проблемності  та  інноваційності, орієнтації педагогічного впливу на розвиток критичного мислення учнів та   забезпечення оптимальних умов творчого та особистісного самовияву учасників навчально-виховного  процесу.

     Слухачів школи ознайомлено з сутнісними ознаками проблемно  спрямованого освітнього процесу та  залучено  до моделювання окремих аспектів уроку за умови  створення проблемної ситуації та організації дослідницької діяльності учнів щодо вирішення окресленого кола питань . Обраний в якості пріоритетного у ході роботи Школи формат майстер-класу

     забезпечував умови демонстраційного показу  та практичного засвоєння слухачами Школи  форм та  прийомів досягнення навчально-виховної взаємодії вчителя та учня  на проблемному уроці з предмету гуманітарної спрямованості.

             Створена під час проведення заходу атмосфера  конструктивної творчої співпраці, проблемного пошуку, обміну думок  сприяла підвищенню мотивації педагогів щодо організації проблемного навчання та удосконалення методичних аспектів  освітнього процесу на основі застосування галузевих інновацій.

             

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 536 | Добавил: dimitrmk | Дата: 29.10.2014 | Комментарии (0)

    Проблеми  планування та організації виховного процесу з учнівським колективом  в умовах глобалізаційних змін та сутнісного оновлення ціннісних життєвих орієнтирів сучасної молоді , потреби оновлення педагогічного  супроводу особистісного становлення та розвитку дитини стала предметом конструктивного обговорення слухачами Школи молодого класного керівника, яка працювала на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Димитровської міської ради 24 жовтня 2014 року.

     Новопризначені класні керівники отримали методичні рекомендації з планування виховної роботи та моделювання системи діяльності класного керівника в контексті програми "Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України", ознайомились зі структурою виховного заходу та відвідали  виховні години , підготовлені за підсумками проектної діяльності учнів других та одинадцятих класів.

      Учасниками заходу в процесі інтерактивної взаємодії визначено проблемні аспекти роботи класного керівника з учнівським колективом та  намічено шляхи подолання професійних утруднень  та досягнення партнерської взаємодії з учнівським колективом та батьківською громадськістю.

     

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 512 | Добавил: dimitrmk | Дата: 27.10.2014 | Комментарии (0)

      

    Проблема формування професійної компетентності вчителя фізичної культури щодо розвитку кондиційних якостей та координаційних здібностей учнів засобами предмета «Фізична культура» стала пріоритетною серед обговорюваних учасниками міського семінару вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів міста Димитрова, який відбувся 15 жовтня 2014 року на базі Димитровського міського ліцею .

             Учасниками семінару наголошено на необхідності  досягнення у процесі педагогічного впливу в системі класно-урочної діяльності високого рівня розвитку координаційних здібностей  як підґрунтя  для оволодіння новими видами рухових дій,  пристосування до трудових дій і побутових операцій, що відбуваються значно успішніше за умови , якщо той, що займається має міцні, витривалі і швидкі м'язи, гнучке тіло, високорозвинені здібності управляти собою, своїм тілом, своїми рухами.

              Саме тому учасникам заходу пропоновано матеріали з досвіду роботи над даною проблемою вчителя фізичної культури ліцею Поповської Світлани Станіславівни та майстер- клас автора досвіду, що забезпечив оптимальні умови безпосереднього навчання прийомам та формам роботи, орієнтованим на  формування кондиційних якостей особистості та мотивацію щодо системних занять спортом.

     

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 551 | Добавил: dimitrmk | Дата: 16.10.2014 | Комментарии (0)

    Учительство - це покликання й посвята, а ще невтомна щоденна праця з пошуку стежини до дитячого серця, й того слова, яке спроможне донести істину, знання й торкнутися джерел людяності в душі дитини , це режисура уроку як фрагменту життя, який ти щиро й по-справжньому повинен прожити разом з учнем, аби мати право на довіру й стати тим вчителем, якого завжди ждуть, якому вірять .

    Ці істини стали підсумком професійного діалогу слухачів школи молодого вчителя, яка працювала 8 жовтня 2014 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8. Предметом обговорення  учасниками заходу стали  методичні аспекти моделювання сучасного уроку на основі застосування традиційних та інноваційних педагогічних технологій. Молоді педагоги визначили рівень власної фахової готовності до здійснення професійної діяльності у відповідності до сучасних вимог та окреслили  пріоритетні та перспективні напрямки  вдосконалення професійної компетентності, обговорили психологічні аспекти подолання дезадаптації молодого фахівця до нового професійного середовища та отримали рекомендації з подолання психологічних бар’єрів та утруднень при спілкуванні з учнями, батьками та колегами.

     Головною подією заходу стали відкриті уроки, на які запросили молодих колег вчителі школи. Відвідані уроки математики в початковій школі та світової літератури в 11 класі дали змогу молодим спеціалістам побачити практичну реалізацію моделі сучасного уроку з дотриманням вимог щодо структурних компонентів навчально-виховної взаємодії вчителя та учня та оцінити творчу самореалізацію педагогів в процесі підготовки та  проведення уроків.

     Слухачі школи отримали  корисні методичні поради та збагатили себе досвідом професійного та особистісного спілкування.

    .

    Освітянський майстер-клас | Просмотров: 577 | Добавил: dimitrmk | Дата: 16.10.2014 | Комментарии (0)

    Замало бути закоханим у дітей, не уявляти себе поза межами  шкільного життя  і навіть отримати відповідну фахову освіту, щоб мати можливість  говорити про себе:  « Я – вчитель!». Процес професійного та особистісного становлення вчителя  -  це шлях від знання - до вміння, від бажання та прагнення - до компетентності, шлях, який насправді неможливо здолати самотужки , а тільки навчившись бачити та осягати слід, який полишили ті, хто йшов цією дорогою до тебе, і ті, хто крокує поруч, для кого формула людського щастя складається з «кроків», долання, відкриття, розуміння та сходження до висот майстерності та людяності.

                   Саме тому надзвичайно важливим у методичному супроводі освітнього процесу є формування андрагогічного простору  особистісного та професійного зростання молодого вчителя на основі засвоєння перспективного галузевого досвіду, системної самоосвіти, наставництва  та безпосереднього включення  в процес моделювання сучасного уроку й розробки навчально-методичного забезпечення викладання  шкільних дисциплін. 

    Методкабінет | Просмотров: 526 | Добавил: dimitrmk | Дата: 17.09.2014 | Комментарии (0)

    Методичною службою міста проводиться системна робота з розширення спектру мережевих  андрагогічних послуг, розробки оптимальної  моделі методичного супроводу функціонування освітніх округів  та експериментальної діяльності опорної освітньої установи  з реалізації Всеукраїнського проекту  електронного навчання в освітньому середовищі «1учень-1 комп’ютер», послідовного впровадження інноваційних та інформаійно-комунікаційних технологій  у процес професійного становлення та вдосконалення фахового рівня освітян, забезпечення готовності педпрацівників до формування морально-духовної, життєво компетентної  та успішної особистості у відповідності до вимог сучасності.

    Методкабінет | Просмотров: 527 | Добавил: dimitrmk | Дата: 12.09.2014 | Комментарии (0)

    Традиційно серпень зібрав освітян міста на педагогічну конференцію з   обговорення актуальних проблем функціонування освітньої мережі та визначення пріоритетних напрямків розбудови освітнього простору, структурного, змістового та технологічного оновлення усіх складових освітнього процесу.  

     Урочисте відкриття освітянського форуму  відбулося в Українській гімназії , в стінах якої учні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 привітали педагогів з початком нового навчального року та висловили сподівання на те, що наступний навчальний рік  буде ознаменовано новими  інтелектуальними  та творчими успіхами обдарованої учнівської молоді  за  умови ґрунтовного педагогічного наставництва кращих вчителів міста, досягненням високих показників якості освітнього процесу та змінами соціального статусу сучасного вчителя як чільної постаті інноваційних галузевих змін.

     Освітяни міста щиро вітали молодих педагогів, які тільки розпочали свій  професійний щлях, своє  сходження до висот майстерності та людяності, без яких не можливе вчительство як посвята себе дітям та справі свого життя.

              У студійному форматі учасниками заходу обговорено важливі проблеми підвищення якості викладання базових дисциплін на основі впровадження  інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, формування мовної особистості в умовах профільно спрямованого, диференційованого та інтегрованого освітнього простору та впровадження здоров’язбережувальних технологій  в системі класно-урочної діяльності та в позакласній роботі.

              Педагогами міста визначено проблемне поле педагогічного супроводу освітнього процесу та пріоритетні напрямки розбудови освітнього простору у відповідності до вимог сучасності.

            

     

     

     

     

    Методкабінет | Просмотров: 525 | Добавил: dimitrmk | Дата: 11.09.2014 | Комментарии (0)

    Освітнє середовище - це специфічний, проблемний, гнучкий та постійно оновлюваний  простір комунікації, у якому педагогу відведено роль людини, що послуговується мовою як «інструментом» ведення професійного діалогу (полілогу) з колегами та засобом передачі  учням інформації, нових знань, продукування ідей, обміну думками, мовленнєвого самовираження та особистісної самореалізації. Досягнення високого рівня компетентності учнівської молоді  та формування поля продуктивного професійного діалогу як результати комунікативної діяльності вчителя можуть бути забезпеченими лише за умови  сформованості комунікативної компетентності педагога, що ґрунтується на мовній унормованості , мовній майстерності та мовній самосвідомості педагога як складових культури професійного мовлення вчителя.

     

    Методичні рекомендації | Просмотров: 738 | Добавил: dimitrmk | Дата: 11.09.2014 | Комментарии (0)

     

    Успіх педагогічного колективу Української гімназії.

     Українська гімназія - перший з відкритих у місті закладів нового типу, який декілька років поспіль має найкращий результат за підсумками реалізації  Програми розвитку освіти міста, стабільно та ефективно працює  в інноваційному режимі та  виступає ініціатором галузевих нововведень, осередком експериментальної діяльності з моделювання освітнього середовища «1учень – 1 комп’ютер» на основі застосування шкільних нетбуків та опорним закладом освітнього округу, що успішно виконує місію формування особистості, готової до творчої, продуктивної самореалізації в умовах глобалізованого соціуму.

    Виваженістю стратегічних управлінських  орієнтирів, послідовним зміцненням та оновленням навчально-матеріальної бази, становленням колективу творчих натхнених учителів, що є подвижниками освітніх інновацій, зумовлено й  високі показники діяльності освітньої установи у поточному навчальному році. Заклад освіти посів 14 місце  серед  115 закладів нового типу, «Шкіл майбутнього» та ліцеїв обласного підпорядкування за результатами участі у ІІІ (обласному) етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад.  А випускниця 2014 року Шальнєва Тетяна  виявила найвищий рівень компетентності  та набрала максимальних 200 балів за підсумками  зовнішнього незалежного оцінювання з української мови й літератури та географії.

    Методкабінет | Просмотров: 518 | Добавил: dimitrmk | Дата: 08.08.2014 | Комментарии (0)