Переходом сучасної школи на
Європейську освітню модельзумовлена
потреба увчителі, готовомуна високому професійному рівні відповідати «
викликам суспільства» ,творчо осягати
освітній простір, бути відкритим інноваційним зрушенням , бачити перспективу та
прогнозувати результат.
Реформування освітньої галузізумовлює потребу оновлення діяльності методичної служби. Відбувається
збагачення її змісту та пошук нових підходів до формування та вдосконалення
професійної компетентності педагогів, від якихзначною мірою залежить ефективність впроваджуваних освітянських
нововведень
Створенням оптимальнихумоввивищення рівня фахової компетентності освітян та проблемними аспектами
введення в дію навчальнимизакладамидержавних освітніх стандартів покликана
опікуватисяміська методична служба, на
яку покладено відповідальну місію лідерства в процесі професійного становлення
та самореалізації працівників галузі.