|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
Методичні рекомендації щодо застосування методу « кейс-стаді» в роботі з підвищення професійної компетентності педагогів
Практична діяльність
педагога в умовах процесів трансформації, високої мінливості сучасного освітнього середовища вимагає не
лише вміння адаптуватися до нового, але й готовності випереджати події, займати продуктивну
позицію. Як результат – методичне забезпечення процесу професійного навчання менеджерів освіти в межах методичної роботи
, що здійснюється адміністрацією освітньої установи, повинне мати виражену тенденцію до практичного
спрямування, відображення чинних тенденцій сьогодення, уникнення надлишкової
затеоретизованості, яку не можна застосувати на практиці.
Тому
важливою характеристикою андрагогічного процесу стає використання ситуаційних
вправ з їхньою практичною спрямованістю та наявністю прототипу реальної
ситуації.
В останні роки в освітніх системах багатьох країн набуває
використання
оптимально відповідний вимогам сьогодення
кейс-метод (кейс-стаді). Інколи його ототожнюють з
методом конкретних ситуацій, хоча він – лише один з найбільш популярних варіантів цих методів.
/metod_3.doc
|
Категория: Методичні рекомендації | Добавил: dimitrmk (04.06.2010)
|
Просмотров: 868
| Рейтинг: 2.5/2 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|