|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Методичний кабінет відділу освіти Димитровської міської ради |
Всего материалов в каталоге: 81 Показано материалов: 51-60 |
Страницы: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 » |
Проблема
адаптації до умов дошкільного закладу стосується дитини 2-6 років. Процес
поступового входження у світ поширених соціальних зв'язків та його освоєння
дістав назву соціалізація. Водночас соціалізація забезпечує індивідуалізацію,
оскільки лише у соціальних зв'язках, спілкуванні, взаємодії відбувається
самовизначення у соціокультурному просторі та розвивається самосвідомість.
Одним з головних „двигунів” розвитку дитини є потреба орієнтуватися у
оточуючому середовищі, розуміти його. Щоб дитина могла довіряти йому, світ
повинен бути стабільним і передбачуваним. Але в певний момент в цей, такий
зрозумілий, звичний світ, втручаються нові елементи, все змінюється і потрібний
час, щоб все знову стало звичним. Приклади таких „втручань” – переїзд, зміни в
складі родини і, звичайно, прихід до дитячого садочка. На думку науковців
остання подія – це, безумовно, стрес, до якого дитячий організм повинен
адаптуватися. |
Специфікою сучасного освітнього
простору школи як компетентнісно орієнтованого, продуктивного навчально-
розвивального середовища зумовлено необхідність зміни усталених методичних
підходів до побудови уроку та його дидактичного оснащення, потребу забезпечення продуктивного
навчально- методичного супроводу
формування мовної особистості учня. |
Чинники негативного та позитивного впливу на результати ЗНО та внесені корективи в систему роботи методичної служби м.Димитрова щодо поліпшення підготовки учнів до участі в процедурі ЗНО та підвищення якості базової освіти.
ЗНО |
Просмотров: 1295 |
Добавил: dimitrmk |
Дата: 26.10.2010
|
|
Матеріали для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до ЗНО. Математика. Нерівності. |
Матеріали для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до
участі в процедурі ЗНО. Українська література. Літературні стилі.
|
Матеріали для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до участі в процедурі ЗНО. Найважчі розділи шкільної програми. Правопис прислівників. |
Матеріал для організації самоосвітнього процесу щодо підготовки до участі в процедурі ЗНО. Українська мова. Правопис заперечних часток. |
Зміни до процедури ЗНО у 2011 році.
ЗНО |
Просмотров: 589 |
Добавил: dimitrmk |
Дата: 06.10.2010
|
|
Особливості проведення ЗНО у 2010 році. Показники якості знань учнів з базових предметів.
ЗНО |
Просмотров: 605 |
Добавил: dimitrmk |
Дата: 06.10.2010
|
|
Пріоритетними стратегічними
орієнтирами даного етапу розбудови
освітньої галузі визнано досягнення
європейського рівня якості та доступності освіти, дієва та своєчасна проекція нового знання в
освітню систему та переведення його в
життєву компетентність, професійну та особистісну успішність членів
суспільства.
Реаліями освітянського сьогодення сформовано
потребу оптимізації освітньої мережі, відкриття закладів, де зосереджено
сучасні освітні ресурси, яких немає в окремо розташованій чи територіально
наближеній до споживачів освітніх послуг школі.
Інновації,
якими визначено сучасний стан розбудови
освітянського простору, призвели до
виникнення територіальних структурних
утворень – освітніх округів як
однієї з можливих "горизонтальних" форм самоврядування та
кооперації в освіті та найбільш оптимальної на даний момент моделі профільної освіти. |
|
|